Job 3 van 5


Report this listing

Solliciteren



Winkelmanager


Functie

Je bent verantwoordelijk voor je eigen supermarkt, jouw omzet en jouw team. Als ervaren manager met een hart voor de klant en een passie voor leiderschap hou je ervan je hiervoor keihard in te zetten. Je schrikt er niet van terug om te werken in een veranderlijke omgeving, je pint je dan ook niet vast op één bepaalde winkel. Je hebt de skills er ervaring om jouw team naar een hoger niveau te tillen.

In een operationele hands-on rol, waarin je denken, durven en doen combineert, weet je door jouw vakkennis, ondernemersgeest en hulpvaardigheid, de klanten aan je winkel te binden en commercieel succes te verwerven. Je bereikt deze resultaten door processen efficiënt uit te voeren, aantrekkelijke producten (in een aantrekkelijke presentatie) te verkopen en dit uiteraard in samenwerking met je team.

Samen met je team zorg je ervoor dat de winkel er iedere dag perfect uitziet en dat klanten zich thuis voelen!

Jouw profiel

  • Je hebt verantwoordelijkheidszin en bent een voorbeeld naar medewerkers.
  • Ondernemen zit in je bloed, net als het verlenen van service en omgaan met mensen (coachen, motiveren, enthousiasmeren).
  • Je hebt organisatietalent, houdt van aanpakken en barst van de energie.
  • Je bent Flexibel, veranderen van winkel vind je een leuke uitdaging.
  • Je bent in staat om complexe winkelprocessen te begrijpen en in beweging te krijgen.
  • Je voelt je thuis in een dynamische omgeving en zoekt continue naar mogelijkheden om het beter te doen.
  • Je hebt minimaal een bachelor werk en -denkniveau.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en je kan vlot overweg met een computer.
  • De administratieve en boekhoudkundige opvolging van de verkoopeenheid realiseren of de gegevens aan de betreffende dienst overmaken
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...)
  • De producten ontvangen
    De levering met de bestelbon controleren
    Producten opslaan of in afdelingen plaatsen
  • De verkoopeenheid opruimen, schoonmaken en in orde brengen
  • Klanten adviseren en informeren over producten
    Producten verkopen
  • De verkoopruimte inrichten en de producten in de vitrines, etalages, ... uitstallen
  • De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...)

Aanbod

  • Een uitdagende en verantwoordelijke job waar geen enkele dag er hetzelfde uitziet.
  • Je maakt deel uit van een sterk merk binnen een groeiend bedrijf.
  • Een aantrekkelijk loon aangevuld met extralegale voordelen.
  • Een 5-daagse werkweek met wisselende shiften, tussen 6:00 en 20:00, van maandag tot zondag.
  • Word onderdeel van een organisatie die zich inzet voor inclusie en diversiteit.

Solliciteren

Sharon Lepoudre
051494000
HR@ahveurne.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht